onsdag, mai 23, 2012

Nye klær til lillebror

Innimellom unner jeg meg noen klesplagg til lillebror. Jeg merker at jeg faktisk har endret preferansene litt på tre år, så selv om vi kommer til å bruke mye av det Jesper hadde er det jammen koselig med noe nytt og "oppdatert". Dette settet har jeg kjøpt i str.68 og tiltenkt en photoshoot når prikk-prikk-prikk blir så stor. Ikke overraskende er det fra Newbie-kolleksjonen til Kappahl. Har vel snart hele, tror jeg, i hvertfall de av klærne jeg liker.


Det gjør noe med hjertet mitt å kjøpe noe som er bare lillebror sitt. Jeg gleder meg sånn til han kommer! Jeg merker at jeg ikke holder igjen en flekk på innsiden. Kjærlighetskranene er på for fullt, og morshjertet blomstrer. Det gjør meg enda mer redd for å miste han - tanken er rett og slett uutholdelig - men jeg kjenner at jeg ikke vil holde igjen. Jeg unner ikke min tredje skatt å oppleve en forknytt, reservert kjærlighet. Hjertet mitt banker for lillebror, på akkurat samme måte som for Jesper og for Amélie...

Tror jeg kommer til å være oppløst i tårer og lykke når jeg ser han og holder han i armene første gang. Gjett om han kommer til å være fin!

5 kommentarer:

Beate sa...

Så deilig å høre at du tør å slippe ut all kjærlighet til lillebror! Det fortjener han :)
Jeg har tatt imot barn hvor foreldrene har mistet et barn tidligere, og det er en ekstrem sterk opplevelse. Det er en av de få gangene jeg lar meg rive med, og feller noe tårer sammen med de nybakte foreldrene.

Å som jeg gleder meg til lillebror kommer til verden med et sinna-skrik! :D Høres rart ut ettersom jeg ikke kjenner dere, men sånn er det nå ;)

Varm klem fra jordmor- Beate

Linda sa...

Lillebror kommer til å bli så tøff i det nye antrekket!
Ingen tvil om at han kommer til å oppleve grenseløs kjærlighet! Nå er det ikke lenge til du får holde han i armene dine...

Vi er mange som heier på deg!

Klem Vestlandsmaur!

ingrid sa...

Så nydelige klær! Jeg er så glad for å høre at du gleder deg spnn til lillebror kommer! Det fortjener du virkelig!

Christine sa...

Flotte klær!
Og så skriver du så nydelig om kjærligheten til lillebroren.
Klem

Anonym sa...

Ååå så mang en gang tenker jeg "ja, sånn er det jeg føler! Sånn er det jeg har det" når jeg leser bloggen din. Og akkurat sånn er det til dette innlegget også. Vi har også en perfekt sønn, mista jenta vår i fjor sommer, og jeg har termin et par dager før deg :) en super lillebror som kommer!!
Som sagt, jeg og kjenner på tankene: åååå jeg gleder meg sånn til å få ut babyen! Tenk å høre et voldsomt skrik!! Og få han på magen! Hurra for de positive tankene, de må vi unne oss. For bekymringene og redselen ligger så nært og ulmer godt.
Jeg vil også shoppe mer herlige Newborn gutteklær. Denne krabaten er så VELDIG velkommen!!
Masse lykke til med de kommende ukene. Jeg tenker ofte på dere, sjøl om jeg ikke kjenner dere... Takk for at du hjelper meg til å sette ord på hvordan det føles....
Klem

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Antall besøk på bloggen