torsdag, oktober 15, 2009

Fine mennesker


Er så glad for fine mennesker i livet mitt. Gode mennesker med gode hjerter. Personer som sprer glede, inspirasjon og livsgnist. Mennesker som gir raushet og rom. Gamle og nye venner. Mennesker som lytter. Personer jeg har god kjemi med. Mennesker som prater og byr på seg selv. Gamle med livsvisdom. Jevnaldrende som har vært medvandrere i livet mitt. Barn fulle av spontanitet og hengivenhet. Unge som får meg til å smile langt inn i hjerterøttene. Mennesker som deler, gir av seg selv, gjør fine ting som får en til å føle seg verdsatt. Familie som betyr noe - fordi de er familie. Naboer som skaper liv og røre, inviterer til kakefest, sprer stemning overalt hvor de er. Mennesker som viser takknemlighet. Folk som gir omsorg og tar i mot omsorg. Ukjente som er hyggelige. Bekjente som ikke krever noe, men som likevel er koselige å prate med når vi dumper bort i hverandre. Mennesker som tar i mot hjelp. Venner som bryr seg, sender meldinger, slår på tråden, kommer på døra. Mennesker som fascinerer, skaper interesse, får en til å strekke seg. Nære som ser deg, kjenner deg, forstår deg.

Glad for fine mennesker. Har mange av dem rundt meg og er så takknemlig.



NB! HUSK Å DELTA I KONKURRANSEN - HER! Har utvidet fristen med en dag, dvs til fredag 16.10.

2 kommentarer:

~SerendipityCat~ sa...

Enig! Hvis noen sier at "huff, samfunnet har blitt så kaldt, alle er bare egoistiske" så protesterer jeg høylydt. Det finnes TONNESVIS av superbra mennesker der ute som sprer godhet!!

Amelie78 sa...

SerendipityCat:
ENIG!! :) God helg til deg!

Am.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Antall besøk på bloggen